veckan...

Vecka tre är som sagt över så en summering av veckan kan man väl försöka dra, hade tenta i mitten av veckan så pluggade en del till den. Känslan var inte på topp men säg mig om den någonsin är det efter att man skrivit en tenta. Hjärnsläpp på saker jag pluggat in men tror jag krånglade till det med vissa frågor men hoppas det går vägen trots allt, får hålla tummarna. Då tentan var gjord i veckan så skulle jag jobba fredagen på Bv och arbetet rullade på, det var lite brister och reggade ett bra antal års, bara den dagen fick jag ändra datumet på stämpeln tre gånger så det går verkligen framåt. Dagen rullade ändå på bra och sen blev det helg. Blir allt mindre stall nu när man inte direkt har någon häst att rida. Nu i januari har det inte blivit mer än en gång i veckan vilket är tråkigt men förhoppningsvis dyker det väl upp någon som frågar framöver. Kanske det är någon häst som blir busig eller något, kan alltid hoppas. Red i allafall Kupido i onsdags och honom var det krut i. Red fram självständigt och tycker att han kändes bra från start faktiskt och pigg som bara den kan jag säga. Han verkar lägga i gasen så fort det kommer bommar och lite småhinder  in i bilden, och att få honom lugn och avslappnad är inte det lättaste just där och då. Han suger tag i hindren, fjantar inte till sig på vattenmattan ens utan det är full fart från början till slut. På helgen var vi även en sväng till Näset då det var hoppträning för Henrik Ankarcrona och lite hoppsugen blir man ju alltid av att sitta på läktaren.
(null) (null) (null) (null)      (null) (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0