Sista och första, två flugor i en smäll...


Skola och sista föreläsningarna innan duggan eller numera är ju duggorna exakt likadan som en tenta fast man har mindre tid på sig att skriva, onödigt. Det var garanterat bättre förr men jag hoppas den kommer att gå bra men först kanske man måste plugga så förutsättningarna är goda att man ska kunna klara den. På tal om betyg, mötte förra läraren som stoppade oss på vägen ut från skolan och ville veta varför jag inte fick högsta betyg. Klart jag hade gett mig det om jag fick välja själv men sådan tur har man ju inte, haha!  
(null) (null)
Idag på eftermiddagen så åkte vi till Söråker så att vi kunde träna lite. Jag trodde inte det skulle vara mer än femton stycken men oj så fel jag hade, det var över ett femtiotal hundar där så kändes som lite kaps i början. Det blev miljöträning deluxe det här men i det stora hela så var Mitzie väldigt duktig. Klart det var mycket att kolla på men efter att ha landat lite så gick det bättre, någon gång ska ju vara den första. Efter denna träning åkte vi ner till mormor och morfar då det var en säng som skulle lyftas in och det blev lite av en släktträff där nere nästan. Nu är man trött och redo för att hoppa i säng efter lite serietittande.
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0