Korttidslån, nej tack!

Uppgifterna skickade vi in igår och idag var det föreläsning igen. Det var tal om att ha seminarium så något nervös men det var frivilligt och jag kunde pusta ut, så då förstår man säkert vilket val vi tog, haha. Efter att ha suttit med uppgifterna i helgen så märkte jag att det kanske vore bra att ha boken till tentan iallafall, eftersom det bara är teorifrågor och ingen räkning på denna tenta. Har även gjort mitt kortaste lån idag och även det första boklånet på universitet. Lånade en bok men visade sig att den var inställd på korttidslån även fast det stod att det inte var det och eftersom jag fick veta det i efterhand så lämnade jag tillbaka den efter mindre än en timma. Däremot ska jag få en likadan bok att låna om några dag så det löser sig ändå förhoppningsvis.
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0