Välkomnar februari med en resa

(null) (null) (null) (null) (null) (null)
Det blev sent igår kväll då jag faktiskt började packa i resväskan inför Stockholmsresan. Gick och la mig när ungefär en tredjedel var packat och sov. Blev väckt på morgonen och hade helt glömt att jag skulle åka, så trött var lilla jag. Duschade och packade klart för att sedan åka in mot tågstationen. Mötte upp alla resekompanjorer och tog tåget till Stockholm. Väl här i huvudstaden idag har vi bara tagit det lugnt. Checkade in på Scandic heymarket och kollade sedan lite affärer innan vi gick och åt middag i närheten av hotellet. Sedan blev det lite quiz på hotellrummet och nu ligger man i sängen och ska väl sova, ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0