Skola, stall och förhandsvisning, första parkett!

(null)
Skola i ett par timmar och hade hoppats på att vi skulle vara klara med arbetet men så är inte fallet tyvärr. Egentligen vore det smartare att va på skola en hel dag istället för åka in varje men går ju inte om drt planeras in andra saker. Så skola i 3 h och en snabbis in på dollar för att köpa trocca, därefter raka vägen hem för att äta lunch vid tolv. Sen upp till stallet vid fyra, pratade lite med hästarna innan jag hämtade in M och O. Gjorde iordning henne och red ut, hon var faktiskt något piggare idag vilket var roligt. Jobbade lite sidtvärsrörelse och galoppfattningar ute i skogen, det gjorde hon bra. Efter stallet blev det hem för att duscha och göra sig iordning till en förhandsvisning. Var lite mingel först och sen två avsnitt för att sedan mingla eller pausa lite för att sedan fortsätta med ytterligare två avsnitt och en till paus innan de sista två avsnitten. Det var en underhållande serie och som jag tycker är värd att se. Första avsnittet har premiär imorgon och vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig men som sagt så var det roligt att se. Så jag kanske ska uppmana er att kolla på SVT 1 klockan 18:45 imorgon, håll koll om ni vill ha ett gott skratt och kolla om ni känner igen platsen!
(null)
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0