ska jag verkligen va här?

Vaknar upp ungefär vid åtta tiden och gjorde mig redo för att åka med till vetrinären tillsammans med brorsan eftersom katterna skulle vaccineras idag. Ingen trevlig bilresa hem kan jag berätta, höll bokstavligen på att spy och mer tänker jag inte säga. Sen efter lunch var det skolan och dagen blev bara värre, har ju börjat eller ska börja en ny kurs nu men har inte registrerat mig ännu. Vill absolut inte gå den här kursen och får ont i magen över hur det här ska gå och det är mest för att undervisningen och allt är på engelska. Det jag menar med allt är att kursen innefattar hundra seminarium, i grupp och individuellt plus uppsats efter uppsats som ska skrivas på dessa tre veckor och få inte glömma en tentamen på det här också, det hade varit tillräckligt tungt att haft det på svenska. Ser inte så ljust ut för min del då men kanske och får leva på att hoppet om att min engelska är  bättre än kursen. För att inte hamna efter är det väl bara att börja läsa alla artiklar som det första arbetet ska handla om, ingen vila här inte. Vart tog sommaren vägen, ta mig tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0