Mitten av september

Knappt tagit mig igenom en artikel och tanken var väl att jag skulle läst en om dagen minst. Dock så är det ju smart om man förstår det man läser också, annars finns det ju inte direkt någon anledning till att läsa egentligen. Då går det ju bara in i ett öra och ut genom ett annat men det får väl ta sin tid trots att man varken vill eller kan läsa sex artiklar inom några dagar. Jag har iallafall börjat och kommit en bit och får väl läsa några sidor innan man somnar inatt. Mer än allt tråkigt plugg så var jag en sväng till mormor och morfar som kom hem från en roadtrip sent igårkväll. Väl där var jag väl i någon timma innan jag åkte hem igen och på eftermiddagen blev det stall eftersom syrran och jag skulle bege oss ut på en skogstur. Det blev en skrittur i cirka 45-50 minuter och hästarna var väldigt snäll och hästarna är väl alltid lika glad för att komma ut en sväng i skogen, speciellt fina dagar som denna.(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0