Årets första för Kupido!

(null)
Klockan ställd men inte så pepp men vad gör det, ser klubbtävlingen mer som en träning. Hämtade kusinen påväg upp till stallet och började med att jobba 4 klasser, minst en tredjedel av dagens starter. Sen var det raka vägen till att göra iordning hästen, tur man ha stallskötare med sig dessutom har han ju sina idéer ibland. Det var längesen vi startade tillsammans eftersom han blev skadad i början av året så det här var faktiskt första klubbhoppningen sen han blev bra och det är snart oktober. Jag hoppas det är nu oturen vänder för har varken kunna vara med på lokala eller någon klubbtävling med K det här året. Det är skador som på ett eller annat sätt varit i vägen så det var roligt att få vara med på honom igen. Kupido var verkligen jätte glad och likaså jag för den delen. Han var rätt cool när jag red fram, kändes lugn något spänd ute men han var framåt inne på framhoppningen och vi tog det rätt lugnt, hade god tid på oss. Precis som jag sa så var Kupido taggad och det gjorde faktiskt även mig lite taggad, vi hoppade igenom rundan med en bra tid trots att det bara var clear round. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0