Sista klart!

(null)     
(null)
Skönt att sista grupparbetet nu är klart, hade seminarium idag och det var ju väldigt smidigt. Sju minuter presentation + tre minuters diskussion och alldels lagom längd för att diskutera ett arbete, väldigt koncist. Det var max med sju minuter på presentationen och trots att alla i gruppen faktiskt hade tagit tid på det så blev det för långrandigt. Jag som till och med hade räknat med att det skulle ta lite längre att säga där än när jag tog tid. Att man hinner prata är väl fördelen med att vara först att prata, hann ungefär säga hälften men så kan det gå. Det blev mindre för mig att säga och man ska ju tänka positivt, så var gör det om tio år. Kom typ hem en timma tidigare än planerat och hur glad är man inte över det. Vid fyra tiden så blev det stall, Madicken red och jag trampade på utan häst. 
(null)
Nu till höstlovet som närmar sig såg man att det kommit upp hoppträning av något slag. Första tanken var ju att man ska skriva upp sig direkt men den planen stöp. Den dagen jobbar man ju på och brukar  vanligtvis vara så att jag alltid har skola just när det är för så mycket är man ju inte i skolan. Tiden går att justera när man väljer att plugga lixom  men det få föreläsningar man ha, de vill man väl inte missa direkt. Otur man ska ha men jag jobbar ju hellre än att gå i skolan helt klart, det är ganska mycket roligare om jag säger så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0