Hej då!

 Igår flyttade Myran till Skellefteå och jag är tacksam för den här tiden vi fått tillsammans. Det har varit roligt och det är verkligen en fin häst och jag hoppas att hon kommer trivas, jag önskar henne all lycka till i fortsättningen. Då det inte är min häst har jag inte velat skriva ut så mycket tidigare gällande försäljningen och så men nu har hon flyttat och det kommer bli tomt igen. Det är ungefär ett år sedan Avalon flyttade från stallet och nu står man här igen utan häst och tillbaka till att bara rida en gång i veckan vilket känns alltför litet. Dessa hästar har faktiskt lite likheter fast det är två helt olika hästar men Myran var en dam som va bestämd och gör inte allt gratis, precis som det ska va. Bjuder på lite blandade bilder här nedanför på henne och mig från vår tid tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0