Det var bättre förr

Ingen tävling den här gången heller. Det är väldigt tråkigt men jag är egentligen inte förvånad över att inte få vara med. Jag var rätt inställd på att det inte skulle bli någon tävling för oss och det är inte kul men magskänslan visste det. Vem vet, jag kanske har gjort min sista start på K redan förra året. Hade ett mål att vi iår skulle vara dubbelnolla i 1 meter vilket jag vet redan nu att jag inte kommer att lyckas med iår iallafall. Det är svårt när vi inte fått varit med på någon tävling under 2018. Hoppas det kommer en tid då vi får vara med igen, jag håller fast vid hoppet. Jag visste att det kunde bli så här men bättre att veta till hundra procent och dessutom få reda på varför. Hade dock inte frågat om jag inte tyckte att vi skulle få vara med, men det är inte bara som att jag kan bestämma att jag vill och ska när det inte är jag som tar besluten. Det är synd att jag ska ha så otur om man nu kan kalla det här det, för det är klart man vill vara med när det är hemmatävling. Det kanske är så att jag bara ska släppa tävlingen och glädjes åt alla andra som får vara med. Jag hoppas ni uppskattar att får vara med, det hade jag gjort. Nedanför ser ni när jag delade med mig om mitt mål, jag vill och hoppas att vi kommer ut på banorna jag och min kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0