Samma dag och samma tid...

(null)
(null)
(null)
Idag var det ingen skoldag jag sett fram emot direkt, både dugga och jökententa. Samma tid fast på olika platser, hur är det möjligt men man lyckades. Gjorde duggan lite snabbt, satt nästan en halvtimma med duggan och sedan stack jag till tentan för att hinna komma in till sista insläppet. Satt med tentan och en fråga förvirrade mig rejält, hur ska man svara på en fråga när den är ställd så att det är omöjligt att svara även om jag förstår vad de menar, haha. Svarade iallafall utan att påpeka felet så hoppas man på full poäng. Stall på eftermiddagen, först ett ridpass på Prince i paddocken. Det var väldigt blåsigt men rätt skönt att rida även om det var rejält blåsigt ibland. P kändes finare och bättre än sist men jag orkade rida lite mer idag då jag är på bättringsvägen med förkylningen. Blev väldigt slut men jag tyckte ändå jag red bättre och hade en bättre känsla i ridningen idag så jag är nöjd. Förra veckan kändes det katastof typ. Kupido fick först gå lite i skogen och sedan avslutade jag inne. Jag tycker han känns bättre och jag hoppas att det fortsätter i den här riktiningen så han snart är tillbaka i verksamheten igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0