Kupido tillbaka i verksamheten!

Tillbaka i verksamheten igen efter ett uppehåll och han verkade glad och peppad till att vara med på lektion igen. Tanken var att han skulle börja gå i måndags men ryttaren dök inte upp, igår tisdag red jag honom i och med att det var markarbete på schemat. Idag fick han vara med på lektion med mig, skrittade fram ute i skogen och trimmade sedan på gräsplan. K var väldigt pigg och glad, det var tryck i honom och han var fin. Ett bra ridpass och jag är väldigt glad att han är tillbaka nu, han känns trevlig med mycket energi. Det har inte bara varit stall utan har suttit med skolarbete också. Det ska läsa PM efter PM och de ska skrivas kritik inför seminariumet vi har imorgon och jag har ännu inte läst klart alla. Sitter här med blött hår som jag nu ska borsta innan jag lägger mig i sängen. De resterande PM får man läsa imorgon eller om man hinner innan jag somnar.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0