Jag vill inte...

Vem vill bli sjuk nu, vaknar upp idag med alla symptom till att bli sjuk men jag hoppas jag har fel för jag vill inte bli sjuk. Haft lock för örat sedan tre dagar tillbaka annars halsont, snorig och huvudvärk. Hade skola 8-15 idag och kanske var det bara för att säga att timmarna i skolan blir alldeles för mycket. Hade två föreläsningar så dagen hade kunna förkortas, var klar innan tio och sen började vi ett igen. Vi fick fördriva tiden med kortspel och syrran ville hem vilket även jag ville men jag tänkte, åker jag hem kommer jag inte åka tillbaka för nästa föreläsning. Vi blev kvar och istället blev det en promenad till Bettan och Kattie, gick ut och åt lunch på ågläntan. Tillbaka i skolan efter det och sen blev jag liggandes så fort jag kom hem. Insåg när jag vaknade att jag kammat hem en hjälm, så det ser jag fram emot att få hemlevererad.
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0