Håller tummarna och tår nu!

(null)
Två papper till två duggor och nu var det upp till bevis om det var till någon hjälp. Känns lite 50/50 om jag klarar det eller inte, allt hänger på förståelsefrågorna då det ger den övervägande delen, blir man nollad där så är det kört och det är precis dem som är svårast, hoppas kryssfrågorna ger mig tillräckligt med poäng för att väga upp det lilla jag samla på mig på det sista uppgifterna. Hoppet finns ju men man väntar ju även på resultat från den jag gjorde i fredag annars är det omtugga om en vecka vilket resultera till att jag kanske måste till skolan än gång till. Jag måste ha klarat den för jag varken vill göra om den eller gå tillbaka till skolan, jag tar ledigt från skolan efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0