Fullt upp?

Egentligen så har man väl inte fullt upp men det känns samtidigt som man ska hinna med tusen grejer på ett och samma dygn. Dagen är fullspäckad tror jag, vi har ett par "ärenden" att göra och det innebär allt från plugg på skolan, kalas och stall. Sitter just nu och försöker ta mig igenom allas PM som ska vara med på seminariumet imorgon, har gjort powerpoint till presentationen vi ska göra och jag bara vill inte ha något mer att göra med den här kursen. Väldigt less med allt som har med skolan att göra nu och här sitter man med ett år kvar att plugga. Ska bli oerhört skönt att komma ifrån plugget och jobba ett tag istället men har deadline för sista inlämningen på måndag, än är det inte över men det är även på måndag jag börjar jobba. Det vill säga att det här är sista veckan jag är i skolan, det är bara att försöka härda ut det sista dagarna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0