Det är inte bara han!

Idag när jag åkte upp till stallet så red vi, jag, syrran och Sara ut med varsin häst. Det blev först en sväng i skogen och sen en stund på plan, blir ju mindre ridningen för min del då inte Kupido är igång. Han kändes lagomt pigg och han var något fjantig i skogen. Han reagerar på saker så att man ibland tror att det är myrerna han ser röra på sig för jag märker knappt något. Däremot var det inte bara K som var fjantig idag, kusarna är tillbaka och jag hatar kryp. Det flög en på mig så jag fick lite panik men då är det bra att veta att man har en stabil häst som litar på mig. Vi är nog kanske mesiga både två men samtidigt modiga individer, det beror bara på vad det är. Det värsta jag vet är nog kryp även fast jag vet att vissa inte är farlig så är jag lika rädd för dem, haha.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0