tisdag - onsdag - torsdag

Tisdagen blev proppad med plugg från morgon till kväll inför onsdagens tenta som jag inte hade någon bra känsla när jag lämnade in igår. Får försöka hålla hoppet om att jag klarat den trots känslan men det kändes inte bra även om jag tyckte att jag kunde mycket när jag gjorde övningstentorna. Svarade på alla frågor och förhoppningsvis är jag inte helt ute och cyklar utan det vore bra om jag skrapat ihop över femtio poäng, då är jag nöjd. Efter tentan blev det lite småfix med den senaste inlämningen som ska justeras lite efter opponeringen och den ska väl vara klar inom en vecka så det är lika bra att ta tag i den nu innan nästa kurs drar igång till veckan. Stallet igår och ridlärarna var borta så min tanke och höra gällande K gick inte som planerat. Två hästar igår och den ena var värre än den andra, gick inte så bra igår till en början med varken Kupido eller Prince. K var inte riktigt på humör igår men med två man på honom så gick det och idag får han vila också får jag prata imorgon före eller efter tävlingen. Klubbtävling var det ja, och jag var tvungen att anmäla mig så hoppsugen som man är och det fick bli med Rick. Tänkte att man skulle passa på att tävla Prince också då jag rider honom nu när Kupido är under igångsättning och inte går med i verksamheten, men det blir inte två klasser för min del tvärr då det är så få startande, endast tre startande i 90cm.
Bild på mig och Rick när vi fick möjligheten till att få vara med på startfälttävlan för 2,5 år sedan
 
Idag har det varit en rätt lugn dag, hängde med till posten och lämnade av ett par burar annars så har jag inte gjort så himla mycket värt att nämna. Nu blir det lite hockeytittande i hopp om att Timrå ska kamma hem den här matchen som de än så länge leder samt vinna de resterande matcher som är kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0