Stressad till tusen

Vilken dag alltså, med de få timmars sömn så känner jag mig rätt pigg ändå. Satt uppe och skrev till typ halv fem inatt på inlämningsuppgiften och vaknade vid 8 men låg och drog mig till halv tio ungefär. Satt några timmar på förmiddagen, åt lunch satt 45 minuter innan jag åkte iväg på ett möte som varade i något mer än en timma. Iväg ner till mormor och sen hem igen för att plugga. Snabb visit på stallet, Madicken red Boye ute och jag fixande stallsysslorna och skrittade Kupido i cirka 20 minuter inne i lilla. Han har fortfarande inga skor bak så vi fortsätter inne, känns tryggast så. Höll knappt på att komma in till manegen idag, K ville inte riktigt utan jag tror han skulle bli gladare av att få komma ut en sväng. Snabba ryck hem igen för att fixa det lilla sista och få in allt i ett pdf, bilder, diagram, tabeller och allt vad det skulle innehålla. Vi fick in den, 2 minuter innan deadline och det var väl klart att man var sist att lämna in. Man är väl van men varför skicka in tidigare när man kan vänta och så länge den är klar och inskickad i tid är jag nöjd. Nu är det bara det värsta kvar, presentation på fredag så nu blir det dags att fixa powerpoint och börja opponera och sammanfatta en annans arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0