Skola och stall

Tillbaka i skolan efter en pluggfri dag och en föreläsning på dryga två timmar sedan hem för att fortsätta plugga lite. Fick lite mer gjort på andra inlämningsuppgiften innan vi åkte iväg för att göra ett besök hos morfar och sedan skulle jag hem för att hänga med My på hoppträning. Så först till stallet i lagga och sedan mot THF, hoppträningen gick fin fint och jag hoppas några av bilderna var bra. Kan erkänna att jag blev besviken på mig själv men det var längesen man fota nu, måste nog öva lite mer och komma igång. Har ju ingen häst utöver ridskolan så får passa på att fota lite på syrran. Övning ger färdighet eller vad man brukar säga. Efter stallet blev det mysa i värmen, det vill säga duscha och basta, en bra torsdag för att kortfattat summera dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0