Sverige vinner..

Vaknade något sent idag men var framme vid jobbet vi fem i ungefär och har haft mycket knas i dag vilket gjorde att vi bestämde oss, jag och syrran för att stanna kvar ett tag till fem men som blev till tio över. Jobbade in en halvtimma iallafall på flexen vilket alltid är bra. Har gjort kompletteringar och hälften fick jag skicka om på men sen har jag granskat och reggat, bristat, i princip allt som har med årsredovisningar att göra. Vid fyra tiden började fotbollen så det passade jag på att ha i höra medan jag fortsatte granskade men  det stod 0-0 efter första halvleken sen rullade bollarna in, såg sista 10 minutrarna hemma. Såg även övertiden på Sydkorea vs Tyskland och Korea vann med 2-0 vilket innebär att tyskarna är ute, Sverige är i åttondelsfinal och vann gruppen. Nästa match blir tisdag nästa vecka. Nu blir det käk och förhoppningsvis blir det över till matlåda, ännu en lång dag på jobbet väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0