slut på ridningen..

Det känns som man har något lite tid över till att hinna med att uppdatera här men jag försöker så gott jag kan på veckodagarna när jag jobbar. Nu blir det betydligt mindre häst för nu är det bara jobb jag har eftersom Boye flyttade igår och ridskolehästarna åker på sommarbete till veckan. Kommer att hinna med lite annat än att bara jobba för som många vet så tar stallet sina timmar men det är även skönt att komma bort och bara ha hästarna i fokus. Det är väl hos dem jag trivs som bäst men nu blir det lite uppehåll på ridning men förhoppningsvis blir det lite även i sommar. Jag kan inte riktigt säga att det är skönt att slippa hästarna för det är något jag vill göra så mycket jag kan. Alla timmar i sadeln räknas säger dem och jag tar till vara på de så gott jag kan.
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0