o p u s

Äntligen fredag och denna dag har gått fort men ändå så segt. Började jobba vid sju och kom hem väl hem vid tio i fem. Tyckte det ringde mycket vid nio tiden och egentligen hela förmiddagen och sen en stund efter lunch men i det stora hela har det gått bra. Som tidigare uppdaterat gick jag och några arbetskamrater ut på lunch idag, opus var det bestämt i förväg. Jag åt fläskfilé och pasta med gorgonzolasås vilket var gott och faktiskt första gången jag äter där. Kul att prova något nytt ställe även om jag inte ätit på alltför många ställen, så nästan allt blir ju nytt. Precis som igår var det bara att lägga undan eller snarare ge en annan handläggare de som kunde registreras. Det var en repris av gårdagen ungefär och vi passerar datum efter datum men det är fortfarande mycket kvar. Det tar aldrig slut men vi jobbar på och nu får man vila upp sig denna helgdag för att sedan orka med en längre arbetsvecka med jobb. Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0