Lördag & ledig

Fick en välförtjänt sovmorgon och det var otroligt skönt att slippa stiga upp vid sex tiden kan jag konstatera. Har inte haft några planer för idag utan det har varit ganska lugnt här hemma. Dagen har både bjudit på sol och regn men klart det regnar när man är ledig, ingen nyhet lixom. Provade någon schnitzel med ost och skinka i, till middag vilket var lite annorlunda men gick faktiskt att äta. Har städat lite smått, fått in lite nytvättat i garderoben sen fick ridstövlarna sig en smörjning vilket innebär att de är nu lite renare, bilderna på resultatet kommer imorgon. Annans så har jag inte gjort så mycket mer än att spela kort där jag för övrigt kammade hem vinsten men det blev jämt. Nyduschad och inte så redo men har ju ett fem timmars långt arbetspass imorgon så måste lägga mig och sova nu.
(null)(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0