Taco tisdag

Man kan väl säga att man varit sjuk även om jag mer intalat mig själv att jag känner mig inte helt frisk fast det kanske är samma sak. Nu är jag på bättringsvägen och känner jag mig själv så kommer jag vara frisk imorgon och inte för att jag komma känna mig frisk utan mer för att jag vet att jag ska rida. Det är något som aldrig kommer att förändras, det går inte att växa ifrån, så fort man vet att det är ridning är man frisk. Idag blev det middag till tacos och ska försöka sätta mig och plugga lite mer ikväll och när jag blivit frisk ska jag försöka få upp lite mer bilder och bli lite mer aktiv igen. Kan inte påstå att året har börjat så bra men då kan det bara bli bättre säger jag som har juridiktenta på fredag!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0