Ny gånger tre..

Ny vecka, ny dag, ny kurs. Börjar dagen med att vakna en rimlig tid, någon gång vid halv sju ungefär. Låg en bra stund i sängen och spela lite, sen förflytta jag mig till tv:n och kollade senaste avsnittet av Bron. Käkade frukost i samma veva och  sedan fick man invänta att klockan skulle dra iväg för att man skulle göra sig klar inför skolan. Skolstart klockan ett på en måndag med en tre timmarsföreläsning, inte jätte pepp men jag tog mig igenom den och bara två föreläsningar kvar för denna vecka. När man slutar skolan har det redan hunnit bli mörkt men det går mot ljusare tider. Hem för att käka innan man begav sig mot stallet, Madicken red och jag fixade stallsysslorna och fick agera hästskötare lite åt kusinen för en gång. Avslutar måndagen med lite tv spel, James Bond på playstation 2.
(null)
(null)
(null)
Igår var det stall och bara chill annars, fick tillbaka en tenta och den måste ju hinna firas med men det blir något framöver i veckan. Lyxar till det med lite godmat, kan det bli thai eller något annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0