2018 - Mot nya mål!

Det gångna året har varit bra på olika sätt, med lite nya utmaningar som gett mig mer erfarenheter och jag har försökt att komma på lite nya mål att sätta upp. Har inga direkta nyårslöften utan har satt upp lite mål, både kort och långsiktigt inom ridningen men även lite mål angående skolan. Ett mål jag har med Kupido tänkte jag att man kunde dela med sig av och det är förutsatt om jag forfarande får möjlighet att tävla honom. Vårt mål är att vara dubbelnolla i 1 meter och i överlag få stadigare rundor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mitchy

Fin häst!!

Svar: Tack, det är en ridskolehäst jag rider☺️
None None

2018-01-02 @ 01:11:10
URL: http://mymitchy.com
Postat av: Josefin Nilsson

Så kul mål, hoppas att allting går bra så att ni kan uppnå det under året! kram

Svar: Ja, tack det hoppad jag med!☺️ kram
None None

2018-01-02 @ 14:42:45
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0