Tenta och ny kurs på samma dag

För att summera dagen så har den varit rätt hektiskt med skola mellan 8-17 och stall därefter till cirka nio tiden. Imorse hade jag tenta i finansiering och den kändes bra, hoppas resultatet visar sig vara lika positivt som det kändes. Satt kvar ett bra tag bara för att dubbelkolla och det här kan inte ha gått dåligt så jag förväntar mig ett resultat som jag är nöjd över. På eftermiddagen var det dags för en ny kurs att dra igång och vi har redan nu en inlämningsuppgift som ska in på fredag och inte nog med det har vi även tenta igen på fredag. Direkt efter skolan rullar man hem, bytte om och sen raka vägen till stallet. Red ut en lugnare tur på Boye som kändes glad och pigg, väldigt tittig men snäll precis som alltid. Sen var det årsmöte som drog ut på tiden, långdraget men nu är det klart. Sist man var på årsmötet var det knappt hälften så många som var där idag, 83 personer och hela kafeterian full. 
(null)
(null)      (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0