Sover i min egna säng inatt!

(null)
(null)
En liten sovmorgon idag, klockan ställd på halv åtta för idag var det tävling för syrran, jag och kusin fick agera hästskötare. Jag föredrar själv att tävla men får man inte så kan man inte, så enkelt är det. Om man ändå hade en egen häst, det vore drömmen helt klart men skolan måste bli klar först. Det var inte så många tävlande så blev ingen lång stalldag utan åkte hem och duscha för att sedan åka till Svea och hålla henne sällskap samtidigt som vi pluggade. När vi kom hem blev det middag, gryta med lite blandade ingredienser och inatt ska man sova i sin egna säng igen. Det är nog det bästa med att ha sovit borta, att komma hem till sängen. Nu har jag nyss lämnat allt pluggande och imorgon gäller det, då är det tentatime. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0