Glad och nöjd tjej!

Ridningen idag eller nu blev det här inlägget aldrig klart så det blir igår, passet gick helt okej, jag är på rätt väg och det kändes bra att vara uppe på hästryggen igen efter att ha legat sjuk. Första ridpasset för februarimånad och nu idag ska jag även fixa licens så att jag kan anmäla mig till hemmatävlingen. Fick klartecken om det igår så det blir kul att vara med igen. Ridningen igår gick som sagt skapligt, jag måste påminna mig själv om att behålla lugnet hela banan och inte rida iväg mot slutet. Det var väldigt tydligt under det här ridpasset att jag började banorna bra men sen mot typ sista hindret så rider jag iväg K alldeles i onödan. Gör om och gör rätt men tycker ändå att det var som sagt ett relativt bra pass. I början kändes K väldigt stel men han blev bättre, mjukare efter ett tag så vi avslutar på ett bra sätt.
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0