tredje advent och helgen är över...

Det var en något jobbig dag igår som innehöll en och en annan tår som föll men man tar sig igenom dagen. En rätt lugn dag där jag egentligen bara kolla serie, bastade och duschade håret för att håret skulle hinna torka och det skulle vara möjligt att locka håret idag. Det har blivit mycket bastande nu när kylan har kommit och då känns det extra bra att ha en bastu hemma. Idag skulle jag ut till Alnön för att fira Viktor som fyllde 19 år i fredags och där blev det först middag, tacos med mera. Så klev upp och käkade frukost/lunch sen fick vovven ett bad eller ja, syrran badade henne och jag var med och torka och föna Mitzie, antar att det är min tur att bada henne nästa gång. Sen efter det gjorde jag naglarna för att sedan locka håret som tar sin lilla tid, hinner inte göra mycket mer än så på en dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0