Luciashow!

Igår var det dags för årets luciashow och den bjöd väl på det ena och det andra hoppas jag iallafall. Såg  inget nummer men det var ett par nummer och som vanligt red jag kadriljen men dock lite annorlunda val utav ryttare iår, nu var det en mix av både ridskoleryttare och privata. Senaste åren har det varit tränginggruppen eller träningsgruppena på storhäst men nu blev det handplockade eller vad man ska säga. Tror programmet var bra som syrran och jag satt ihop tillsammans, försökte göra lite annorlunda från hur vi ridit de andra åren och det var ingen som ville göra någon ändring så det verkade som de var nöjda. Hoppas kadriljen även såg fin ut från läktaren, hästarna skötte sig väl bra måste jag säga men väl där kändes det som att programmet gick väldigt fort att rida men vad gör det så länge det såg snyggt ut. Ingen av oss fick pröva flyga som Karlsson gör, ja precis showen gick i Astrid Lindgrens tema och vi var Karlsson på taket eller kanske jag skulle säga Karlsson på hästen. Lite tråkigt nu i efterhand att vi varken har någon bild eller film men det kanske kommer. Vi, jag och syrran åkte hem så fort vårt nummer var klart pga av tentan som jag hade idag. Lördagseftermiddag var det tänkt att vi skulle plugga men det blev till att bygga propeller och hitta kläder till showen istället, snacka om prioriteringar. Så det återstår att se om söndagens plugg räckte för tentan men kan ju säga att jag har inte så höga förväntningar, det kändes som det gick så dåligt det kunde gå. 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0