typiskt....

Det är väl ganska konstigt att när man ser fram emot att kunna få sova ut en dag så vaknar man vid fyra tiden och det tar hundra år innan man somnar om. Efter att ha försökt en bra stund slutade med att jag tog upp mobilen och tillslut somnade jag om och vaknade några timmar senare. Satt mig och pluggade en stund innan vi åkte upp till stallet och red ut på varsin häst. Jag red C och Madicken Flamenco och det fick komma ut på en tur i skritt och trav. Bjudningen på C är lite varierande men han travade på lite idag och det tror jag bara är nyttigt för honom. Imorgon ska K få hänga med ut också får syrran ta C. Nu är jag tillbaka till plugget och ska väl sitta med det en stund innan jag beger mig mot katterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0