Sista duggan för denna vecka..

Nu kan jag pusta ut ordentligt, alla duggor är klara för denna veckan och den jag gjorde i tisdag vet jag redan att jag är godkänd på, mycket skönt. Sen duggan jag gjorde idag, känslan säger att jag har klarat den men man vet aldrig så ska väl inte vara för inställd på det om man nu inte klarar den. 5 frågor på totalt 50 poäng och det var en fråga jag kände att jag kunde räkna bort helt vilket var typ 10 elr tolv poäng men det andra 4 frågorna var inte speciellt svår utan där beror det ju på hur det är i bedömningen men ett godkänd måste jag nästan minst få. Det känns iallafall skönt att veta att man är godkänd på en av de två duggorna som jag gjort i veckan. Har aldrig gått så fort att få ett resultat men jag är superglad att man slipper vänta dryga månaden för att få svar, hoppas det inte ta alltför lång tid att få tillbaka den här. Vore ju ändå skönt att klara dagens dugga också. Satt och pluggade i stort sätt hela gårdagen förutom när jag var upp till stallet. Nu känner jag att man kan lägga fokuset på något annat lite skoigare innan nästa kurs drar igång. 
Kom precis i tid till stallet igår, när vi var nere i hagen så börjar det regna, mycket. Det blev till att trimma inne men jag red bara en stund idag då syrran också skulle få rida och tanken var att jag skulle plugga medan hon red men det gick väl som det gick. Idag ska hästen få komma ut i skogen och vädret håller i sig, man vill ju rida ute så mycket som möjligt, speciellt när vädret är på ens sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0