Planerar och försöker....

Då var tisdagen nästan över och idag blev det inte lika lång dag på jobbet som igår utan åkte hem efter halv fem och idag tillsammans med syrran igen. Igår var det bara jag kvar av oss två men det fanns ju andra kvar så helt ensam var man ju inte självfallet, vi sitter inte alltid ihop även om vi gör mycket tillsammans, haha. Åkte in en snabbis på ett par affärer idag och sedan hem för att käka tacos för att sen påbörja pluggningen. Sitter just i denna stund och skriver ner en liten eller stor sammanfattning och förhoppningsvis gör det att jag klarar denna dugga om någon vecka. Försöker få ner så mycket som möjligt och hoppas även lite kommer in i huvudet också även om det inte är något som direkt intresserar mig. Jag ska väl försöka hinna få ihop det här innan fredag, det hade varit bra. Har denna dag gjort lite planeringar och ska försöka ta mig tid till allt eller till det jag behöver lägga mer tid på, ska försöka planera dagarna någorlunda så jag får ut så mycket jag kan av varje dag utan att jag kör slut på mig själv. Det har varit väldigt mycket jobb och kommer att vara en del fram till den tjugofjärde då jag slutar men sen när skolan kör igång kan man passa på att vara ledig. Lite trevligheter ska hinnas med innan skolan kör igång och innan jag slutar på bv. Det blir en mix mellan jobb, plugg och lite annat skoj för jag har ju hört att man ska belöna sig själv efter varje gång man pluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0