Mat med trevligt sällskap..

Mindre än en timma kvar till fredag och det känns suveränt, ska bli skönt med helg. Torsdagen är nästan passerad så att säga, jag är trött och redo att lägga mig och sova ett par timmar innan man ska upp vid sex. Fick ytterligare två timmar på flexen idag och det var i och med att vi skulle gå ut och äta några stycken på eftermiddagen. Kan man säga att det var en AW trots att det var typ en mix av gamla kollegor och nuvarande kollegor. Vi åt på pinchos och för ett år sedan var vi faktiskt och åt på exakt samma ställe just vi fyra men då jobbade vi alla tillsammans. Lite har förändras eller kanalen ganska mycket men vi hade iallafall trevligt och hann och prata ikapp litegrann. Jag blev proppmätt och åt kanske lite för mycket men vad gör det om tusen år. Nu efter att ha kollat något avsnitt på younger så är jag mer än redo att somna.
(null)
(null) (null) (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0