Glad men lite tråkigt ändå...

Det kan ha varit den lägsta dagen någonsin även om jag bara jobbade en timme längre än normal arbetstid. Timmarna på jobbet var riktigt sega idag, man granskar och granskar men idag kändes det inte som att man kom framåt. Efter jobbet begav vi oss hem en snabbis men sen var vi påväg till stallet. Blev ingen Kupido för mig idag tyvärr men ska inte påstå att jag blev förvånad, hade det på känn att jag lika gärna kunde få rida C , så blev även fallet. Han hade tydligen varit pigg i veckan vilket jag mer än gärna hade velat känna på. Han var seg precis som innan betet och kondisen är väl inte på topp om han inte leker med mig. Han började sega ihop och dra ner huvudet lite här och där, tur man är beredd men han ska lära sig att sånt ska man inte göra. Vi red ut på hästarna i regnet, fyra tappra elever var tillbaka men en av oss kommer att sluta, tråkigt men jag förstår henne samtidigt. Idag blev det dock inget plugg, har nyss kommit från duschen och nu blir det tack och godnatt för jag är för trött nu. Två arbetsdagar kvar innan en helg på två dagar, känns skönt det var längesen.
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0