Den bästa måndagen på hela sommaren!

Med glädje och längtan kan jag började med att säga att jag endast har en måndag kvar att jobba innan jag slutar. Dagen var planerad, samåkte in till jobbet med Ida och jobbade 7-17 och sen åkte direkt mot strike club. Spelade två set av lasergame och det slutade med skavsår vilket innebär att det blir flipp flopp på jobbet imorgon. Kul var det iallafall även om jag blev smått förbannat ett tag men avslutade med att käka på apa. Mätt och belåten ska man nu hoppa in i duschen för att sedan se om man får någon tid till att plugga innan det är tid för att sova.
(null)
(null)
(null)
Vi kan ju konstatera att en måndag blir inte så mycket bättre än såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0