Back where i belong!

Så glad för att få vara tillbaka i sadeln på hästen som jag gillar allra mest. Det blev veckans sista uteritt och idag fick syrran rida C då K fick hänga med som sällskap idag och jag tror han tyckte det var lika kul som jag att få komma ut. Helt klart den bästa ridturen för denna vecka föpr det finns ingen på stallet som kan jämföra sig med honom, han är speciell men helt underbar. Så eftersom jag red Kupido idag så var jag ju även tvungen att inviga min nya ridhjälm som jag fick i slutet av maj.
Idag blev det kräftfrossa vilket var super gott precis som alltid och man blev super mätt. Nu är man nyduschad och sitter med skolboken men snart är det dag att hoppa i säng. Jobbar lite längre imorgon och sen drar man iväg på lite aw och jag ska göra allt för att vinna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0