Två fuxar

(null)
Skolan idag gick inte så bra, ingen tydlig information hur man ska gå tillväga och ett nytt program. Får fixa till det där efter fredag men tiden räcker inte till för mig just nu. En dugga tillbaka och hoppas verkligen att jag klarar den andra också som jag inväntar svar på. Efter skolan blev det hem och käka innan man drog vidare upp till stallet. Fixade allt utom mockningen till Boye och sedan red jag Kupido på plan i skritt och trav. Kändes bättre idag och blev något piggare när andra hästar busar av sig. Tycker han skötte sig bra, gjorde fast inte mycket mer än blev lite spänd och mer på tårna. Efter K var riden var det bara börja borsta Prince. Hade lite hoppning idag, ingen höjd men det var lite av varje. Hoppade fram på medellinjen som det vore på en volt och sen blev det en kort bana på tre språng och sen avslutade vi med en längre bana på 8 språng. P kändes bättre och bättre, han var inte riktigt med i början och jag var lite för passiv. När man rider som man ska så går det bättre helt enkelt och i helgen ska P få tävla med mig, heja heja. Nu är det bara det roliga kvar, att plugga och hela morgondagen kommer också gå åt till tentaplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0