Ny kursstart!

Trots att vi knappt lämna den tidiagre kursen så har jag idag påbörjat den nya och redan på fredag är det dugga. Det blir jämt nya regler för min klass verkar det som, sist var det nya regler att vi skulle sitta på skolan och göra den och nu får man inte längre ha några hjälpmedel, såsom anteckningar eller liknande. Det bara att bita ihop och köra men jag hoppas verkligen man hinner plugga det som behövs också inför den. Jag hoppas vi får klar den inlämningsuppgift som ska in senast på fredag något tidigare så man hinner plugga lite till duggan. Nackdelen med att ha en kurs som går över en annan, vanligtvis har vi avslutat allt i kursen innan vi påbörjar nästa men jag känner mig ganska klar, skickar in uppgiften imorgon förhoppningsvis så då har jag den ur vägen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0