Har inte turen på min sida..

Idag gjorde jag ett nytt försök till att åka upp och rida Kenzo, Madicken skulle rida Boye men det blev ingen ridning för min del idag heller. Vi hade tänkt att börja rida och fixa stallsysslorna efter. Hämtade in honom från hagen och hörde att ena skon var lös så fort jag kom in i stallet. Så lika snabbt som det gick att ta in honom så var han ute i hagen igen. Istället fick jag alla stallsysslor  och sen hade man lite tur att det var träning som man kunde kolla efter för att vänta ut syrran. Nu får vi hoppas att det går bättre att rida till veckan och att skorna sitter samt att inget annat kommer i vägen, vill inte ha mer otur.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0