Fredag den trettonde...

Fredagen startade inte så bra utan jag vaknade upp och ville bara somna om för att det var dags för dugga eller tenta, man får kalla vad man vill då det är i princip samma sak. Den kändes sisådär om jag ska vara helt ärlig men får inte veta resultatet förrän det gått en evighet så det är bara försöka släppa det för stunden. Mer än att ha suttit på skolan en timme så har jag sökt in till kurser som jag förhoppningsvis läser i höst och är lite fundersam men har några dagar kvar att tänka på saken. Det är bra att man varit in och valt för det finns gånger då sidan lägger ner när den blir överbelastad exempelvis då det är sista ansökningsdagen. Åt thai till lunch vilket var välförtjänt efter skolan och sen blev det stallet vid halv 3 tiden. Tanken var att jag skulle rida men där i stallet blev planerna ändrad och istället för att rida fick jag longera den lilla svarta som han verkar kallas. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0