Dugga som numera är som en tenta

(null)
Låg kvar i sängen ett tag efter jag vakna vid halv åtta tiden, gick mer och duscha för att sedan plugga, sista minuten plugg fast det var ett par timmar kvar. Hade inte hunnit läst klart kapitlet jag påbörja läsa igår så det behövdes om jag så säger. Hade inte dugga förrän klockan två så det var ingen brådska. Blev lite rester till lunch och duggan bestod av 15 frågor och 15 poäng men varav det 14 första frågorna endast va värd 0,5 och den sista var värd 8, så man är alltså körd om man inte kan sista frågan och det känns inge vidare. Men jag ger inte upp hoppet utan håller tummarna på att jag lyckas ta mig igenom denna, det känns som det är lite 50/50 om jag klarar den eller inte. Till middag idag blev det dragon house då syrran blir 24 år idag, grattis till henne!
(null)
Nu sitter man framför tv och Timrå gör precis 2-0 mot Karlskrona och det ser ljust ut för Timrå, det verkar som om det kommer spela i SHL nästkommande säsongen. Det kan fortfarande vända men jag tror faktiskt att det tar hem det nu och det gör dem bra efter att ha legat under i antalet matcher.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0