62 av 88

Duggan närmar sig och jag har nästan läst oavbrutet hela dagen och det är en bit kvar av sammanfattningen men jag kommer att hinna med allt ikväll och sen är det väl bara att gå igenom föreläsningsmaterialet dvs powerpointen så blir duggan eller tentan överstökad imorgon och man kan äntligen släppa den. Har fortfarande inte fått tillbaka första än heller men jag hoppas att den kommer snart, senaste tentan har jag inte heller fått tillbaka, denna eviga väntan. Borde inte få ha en ny förrän man fått tillbaka ena iallafall när det handlar om samma kurs. Det känns som man har hundra saker som ska in och pluggas till inom bara några veckor annars har man ingenting att göra, att det alltid ska vara allt på samma gång eller inget alls. Jag har haft en stallfri dag för att fokusera på plugget så jag hoppas det lönar sig men det återstår att se när man får resultaten sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0