Torsdagen avslutas med en promenad...

Stall på eftermiddagen och började med att bara kolla en stund på hoppräningen innan jag gjorde iordning Avalon. Tänkte rida ut i skogen men det hade blivit lite mörk och skulle varit svart när man kom tillbaka så bestämde mig för att trimma lite på plan istället. Började ridpasset med lite halter som vanligt och sedan när jag trava fram la jag in lite övergångar för att känna att han lyssna på mig. Red öppna och han kändes faktiskt väldigt fin och blev mjuk, toppen. Sedan hann jag kolla en stund till på nästa hoppgrupp innan det var syrrans tur att hoppträna. Så idag var det jag som fick agera filmare och det gick väldigt fort då det bara var tre där i gruppen så dem blev väl klar nästan en kvart tidigare än vanligt. Nu sitter man hemma och begav mig ut på en kvällspromenad med pappa direkt efter jag kom från stallet. Någon timma senare är jag nu redo för att sova, ny dag imorgon med skola och stall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0