Tillbaka på fuxen!

ONSDAG
Dagen har gått åt till att plugga på förmiddagen, både gjort uppgifter samt läst ytterligare ett kapitel. Då är man enligt mig värd en god lunch, det fick bli thai.

Eftermiddagen kommer och det är dags för stall och överlycklig till att vara tillbaka på fuxen igen. Kunde väl inte vara gladare och det blev lite markarbete, skuttade över lite kombinationer, linjer och plastbommen var inget han brydde sig om idag. Brukar kunna fjanta sig men han var duktig och Kupido är bara för bra, den bästa.

Andra ridpasset var det hoppträning Avalon och lite samma lika som ridpasset innan. Han var inte riktigt på humör i början, när vi hade gemensam uppvärmning. Gick bättre och bättre efter att vi kommit igång mer och mer. Nu hoppas jag att vädret håller sig såhär hela dagen så han får komma ut en sväng idag. Det har blivit tre pass inne nu då jag trimmade inne i tisdags med.

Nu är det torsdag och jag är påväg till skolan, en två timmars föreläsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0