Dagen före söndag..

Trött och bara less på statistiken efter att ha pluggat, försökte på mig ett par uppgifter också men det var någon som inte alls stämde. Formeln visa en sak men siffrorna en annan, får ta det imorgon och försöka få någon förklaring till varför. När jag vaknade idag ville man knappt kliva upp, låg en bra stund innan jag kom upp ur sängen. Kasta på mig kläder sedan var man ute och kratta på gården. Efter det blev det lunch och drygt en timma eller två åkte vi upp till stallet. Privathästarna hade kommit in och vi började göra iordning dem på en gång. Skrittade fram en sväng i skogen och trimmade sedan på plan. Avalon verkade vara på strålande humör, så pigg och glad. Det var verkligen hans dag, han kändes väldigt trevlig att rida och var dessutom lite mjukare än vanligt redan från start. Red en del på en åttvolt och jobbade mycket övergångar och det var ett bra ridpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0