Seg dag...

(null)
Först var det skola och sen somnade jag i soffan efter någon timma här hemma. Känner mig lite öm i kroppen och har ont när jag sväljer framförallt på morgonen men håller tummarna på att jag inte blir sängliggandes. Tappar man orken är det kört känns det som och man måste vara frisk och kry till helgen klubbmästerskap och det blev en dag för att vila upp mig inför resten av veckan skulle man kunna säga. Jag har väl försökt att planera så bra jag kan men fortfarande vet jag inte riktigt hur det kommer att sluta med morgondagen. Tre eller två hästar ska ridas beroende på om vi har ridning eller teori på morgondagens lektion. Inväntar svar så jag vet när man måste åka upp till stallet, känns segt att åka upp dit flera timmar tidigare helt i onödan men vi får se om jag får något svar annars får jag åka upp och rida innan, hoppas på att jag tog rätt beslut. Garderoben är fixad och nu är jag redo och sova, hoppas man somnar trots att jag sov någon timme tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0