Lag och rätt...

(null)
Efter att haft tenta i statistik har man idag påbörjat nästa kurs, juridik. 2 timmars föreläsning idag och imorgon känns det ännu mer onödigt att åka, har en 45 min lektion. Tar ju längre tid till och från liksom men vad gör man inte för skolan, man är ju ledig onsdag samt torsdag. När jag kom hem från skolan blev jag sittandes framför tv:n i några timmar. Upp till stallet i tid för att rida medan det är ljust ute. Hann göra klart alla stallsysslor innan jag hämtade in Avalon från hagen. Det blev en uteritt, mesta delen i skritt då underlaget inte är det bästa just nu. För att ha vila två dagar så skötte han sig super men imorgon blir det till att trimma Avalon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0